joi, 21 iunie 2012

Program incarcat si colectia noua

Sunt intr-un mare haos cu programul. Am 36 de saptamani de sarcina si parca programul se aglomereaza din ce in ce mai mult. Am terminat colectia de vara de cateva saptamani si nu reusesc sa o prezint decat prin poze. Cred ca trebuie sa incep sa si vand din ea...Astfel am ajuns sa lucrez la site de nebuna si parca nu se mai termina...dar zic eu ca reusesc zilele astea. Plus m-am inscris la festivalul Femei pe Matasari, un eveniment pe care anul trecut l-am scapat si acum nu mai vreau. Nu prea am ajutor din pacate, dar sper sa nu o pun de o nastere acolo :). Asadar sambata si duminica 23-24 iunie ma gasiti pe Matasari. 
https://www.facebook.com/femeipematasari?ref=ts



Si asta nu e tot. Tot sambata la Lente cafe prieteni dragi noua organizeaza Talcioc Urban pentru a mai strange ceva banuti sa ajutam un copilas mai putin norocos care are nevoie de noi. Pe baietel il cheama Stefan si povestea lui e aici. Voi trece si eu un picut pe acolo asa ca va asteptam cu tot felul de oferte tentante.
Nu stiu cum o sa ma impart si sper sa-mi iasa, mai ales ca duminica nu am deloc ajutor in targ si programul e 10-20. Tineti-mi pumnii sa nu nasc. Sau poate treceti pe acolo sa mai stati cu mine ;).
Oricum imi cer scuze mamicilor carora nu le-am raspuns solicitoarilor dar in aceasta sarcina am fost cam 80% singura cu Lilu si Tesa si cu toata treaba...nu mi-a iesit! Promit ca ma voi organiza mai bine!
Ah si ca sa vedeti ce va asteapta la targ va mai pun niste fotografii frumoase facute de prietenele mele dragi




Fotografii facute de Raluca Bradea de la Foto Micul Studio.




Fotografii facute de Alexandra Dinca de la Fotografii de Familie.


Fotografii facute de Antonia Stanciu de la Mika photo.

Toate fetele astea talentate au stiluri diferite, dar mie imi sunt dragi si le multumesc pentru ajutor. Daca aveti nevoie de fotografii profesioniste nu ezitati sa le contactati! Nu veti regreta!
Acum ca ati vazut si minunatiile va asteeept!
Cu drag,
mami de Lilu si Tesa.

8 comentarii:

  1. Ce aş fi venit eu să îţi ţin companie,dar na,pe. Noi ne cheamă marea.îţi ţin pumnii în schimb şi îţi trimit gânduri pozitive! Te pup şi îţi urez baftă!

    RăspundețiȘtergere
  2. As fi venit sa te ajut si sa vad live minunatiile pe care le faci...dar nu sunt din Bucuresti. Bebe sa fie cuminte sa te lase sa termini ceea ce ti-ai propus...multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca ai pomenit de Talcioc urban de vara si de Stefan. Sa talciocaresti frumos iar bebe sa mai stea un pic cuminte sa faci ce ti-ai propus.
    PS Imi plac hainutele pe care le faci, imi amintesc de o colectie pe care nu imi permit sa o cumpar asa ca te intreb daca aveti hainute de baieti prescolari. Marimea actuala e 110 spre 116. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceska am si trecut pe la Talcioc! Imi pare rau ca a trebuit sa ma impart ca ma implicam mai mult! Hainutele dupa cum iti scriam si pe fb sunt oarecum la limita la varsta de 5-6 ani. Depinde de copil! La varsta aia eu recomand sa le probeze...

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...